Translate

donderdag 8 februari 2018

Gehaakt vloerkleed

Tijdens het rondneuzen in een boekenwinkeltje viel mijn oog op de woorden: haken voor mindfullness. Super interessant! Het is een boekje met heel duidelijke uitleg over haken, dus ideaal voor beginners. Voor iemand die al ervaren is, is het heel leuk omdat je kan spelen met materialen en kleuren.


Het boek is geschreven door Haafner Linssen. 

Omdat ik soms wel wat mindfullness kan gebruiken heb ik het boekje gekocht en na een tijdje rondbladeren heb ik een patroon uitgekozen. 
Ik koos ervoor om te haken met henneptouw. Op het programma van vt wonen had ik namelijk een mooi vloerkleed gezien wat ik wel wilde namaken.


Dit is hem geworden! Ik heb hem gemaakt met 6 klosjes Henneptouw van de Action. Je krijgt wel wat ruwe handen van het haken met dit materiaal maar voor het resultaat heb ik het over.

Op Haafner haar blog staan nog veel meer leuke dingen! 


2 opmerkingen: