Translate

vrijdag 9 februari 2018

Kraamcadeautjes periode

Het toeval wil dat er in mijn omgeving 2 stellen in blijde verwachting zijn! Natuurlijk hoort daar een passend cadeautje bij en vanzelfsprekend worden deze zelf gemaakt.
In mijn voorraad had ik nog een aantal bollen die qua kleur goed bij het eerste stel passen. 
Dit is een stoer sportief stel met een hele gave stijl qua inrichting.  
Op basis daarvan heb ik een wiegendekentje voor ze gemaakt. Daar heb ik weer een leuk pakketje van gemaakt.



Op de foto is het niet heel duidelijk te zien, maar het pakketje ligt op een soort presenteerblaadje. Dit is heel makkelijk zelf te maken. Ik zal hieronder uitleggen hoe ik dat gedaan heb.

Ik had van een oude map 1 kaft afgesneden. Daar heb ik plakplastic van de Action omheen geplakt. Zo ziet het er meteen mooi uit! Dekentje erop met de flesjes, folie erom en je hebt een heel leuk cadeau-pakketje.

Zo zie je maar, als je een beetje creatief bent kan je veel maken met weinig.

Voor het dekentje heb ik dit patroon gebruikt wat ik heb gevonden via Pinterest.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten